Monday, December 10

Movie with LOVE

Assalammualaikum :)

On 3 Dec 2012 yg lepas, saya keluar jumpa kesayangan sy. Kalau ikut ayat senang, keluar date lah. Maklumlah dah nk dkt sebulan tak jumpa. RINDUUU. Hahaha :D

Macam biasalah activiti kitorang bila dating. Movie, makan, jalan-2. Amy ni mmg pandai pilih date nk dating. Tahu sebab ape ? Time dia ajak dating time movie best-2. Haha. Mmg kitorang balun jelah semua movie. Haha.

Pkl 9 saya dgn Amy dah berjanji nk jumpa dkt KL Sentral. After breakfast dkt sana, kitarong gerak ke Mid Valley. Sampai je sana, Amy dah cakap dia nk tgk semua movie. Haaa ? SEMUA MOVIE ? Dia gelak tgk saya mcm tu. Then I said NO ! Kita tgk 3 je. Then dgn berat hati dia berkata okay. Yes, saya menang :)

Time kitorang dah pilih nk tgk movie ape, seat dkt mana baru teringat yg kitorang tak withdrawal lg. Masaklahhhh ! ATM dahlah jauh. Saya cakap its okaylah guna debit card saya dulu. Tibe-2 tak boleh nk zupzap pulak, system down lah apelah. Ade je dugaan. At last, Amy kene jgk turun pergi withdrawal. Sorry dear :)


1st Movie 11am

Movie ni wajib tengok sebab kitorang mmg follow movie ni. So, mmg tak boleh nk lari dah lah. Dia layan jela Girlfriend dia ni :) 

2nd Movie 2pm

Hahaha. Yang ni pun wajib kitorang tgk. Sebab sepah kan. Amy ni suka sangat dgn Jep tu. Tu yg tak boleh miss cerita ni. Tapi cerita ni mmg superb la. Maybe bg certain org, cakap cerita ni tak best, tak syok. Tapi korang kene fikir, cerita ni cerita comedy. Layan je otak tu. Sebab kitorang ni pun masuk air punya orang. Hahaha :)

Last movie 4pm

Haa, nilah last movie kitorang. Haha. Movie last kene jiwang-2 sikit lah. Maklumlah tgh bercintakan sekarang. Haha. Tak sabar nk tggu sambungan LBS 3 :)



Ni movie yg Amy nk sangat tgk. Tapi aku pulak yg tak nak. Hehehe. Sorry dear. Time tu tak rasa nk tgk lg. Next time kte tgk okay. Nnti kte beli DVD or download, kte tgk sama-sama. 
                                                                                                                                            ainsyzn. xo

             

No comments:

Post a Comment