Sunday, March 17

Happy weekend :)


  Assalamualaikum semua :)

       Selamat ber-weekend uolss. Alhamdulillah tak sia-sia menunggu tibanya hari sabtu. Sebab ape ??? Sebab akhirnya dapat jgk SHOPPING !!! Horeeyyy. Angah sponsor pulak tu. Syukur Alhamdulillah, ade jgk nak sponsor diriku yg kekurangan baju nih (kurang ke ain ? *thinking*)
hehe ;)

       Ceritanya begini. Dah plan nk keluar satu family, tibe-2 angah tak jadi ikut kitorang. So, angah bg cash je. Sebab nak dating dgn Kak Wany. Maklumlah angah kan kerja ikut negara Qatar, so ahad dia kene kerja. Hari sabtu jela masa yg dia free. Nak dating, nak hangout dgn kwn-2 & so on kene buat hari sabtu. Kesian angah mcm takde life je saya tgk. Nak buat mcm mana kan, dah kerja.

       Okaylah, moh le kite straight-to-the-point. Borak panjang-2 pun tak boleh jgk, nnt makin melalut :D Ibu plan nk pergi Sunway Pyramid. Mcm biasalah family saya ni, mana reti nk keluar awal. At last, pukul 6 ptg baru keluar rumah. Sampai Pyramid, terus cari brg saya je, sebab mereka yg lain semua dah shopping minggu lepas. Ceitt, tak tunggu kite. Sobb sobb :(

       Inilah hasil yang saya perolehi selama 4 jam berlegar-legar dkt dlm Sunway Pyramid tu:


Damn gorgeous right ? I knew it :P


Next, shirts from Nichii. Ohh, serious talk I love it.


Last one is for my Amy Babyy :D

       Tak sabar nak bagi baju ni dkt Muhammad Dzulhilmy kesayangan saya sorang tu. Muat ke, padan tak dgn dia, dia suka ke tak. Hope dia sukalah :) Amin. Inilah story weekend saya pada mid-sem break. How's your weekend ? Hopefully happy, fun, cheerful like me. Amin :)

ainsyzn. xo

No comments:

Post a Comment